יום שני, 23 בפברואר 2015

הגדרה בלייזר: מה אתה באמת רוצה?

אז יכול להיות שמדגדג לכם הרבה זמן בנשמה, או שיש לך לחץ כבר "לעשות משהו" וזה משגע אותך, ואולי יש לך כבר רעיון ועבודה בשטח אבל אתה לא ממש, ממש סגור על כל הסיפור הזה....
זה בדיוק הזמן לעצור טיפה ולשאול את ה"שאלה הגדולה", השאלה שאין עליה "תשובה גדולה" בדרך- כלל אבל יש הרבה אינפוט מפוזר בראש ואיתו צריכים לעשות סדר, עכשיו ולא בעוד שבוע, חודש ושנה, כי הדבר הזה הוא מה שעוצר את התהליכים האחרים שמחכים לך בדרך!
ולזה אני קורה, "הגדרה בלייזר", טעימה קטנה אבל עוצמתית, שיקוף קצר אבל כזה שיכול מאוד לשחרר, להאיץ, לדרבן....
"הגדרה בלייזר" היא שיחה קצרה, בין 20-30 דקות, שבה כולה ממוקדת בשאלה ה"גדולה" הזאת, "מה אני באמת רוצה בדבר הזה שאני קורא יזמות?".

את הדבר הזה, חברים יקרים, אני מציע בחינם, ללא תשלום, בלי משחקים ובלי מניפולציות! אותנטי, ישר וישיר, מוגבל בזמן אבל מכל הלב....
אני מאמין, עמוק בתוכי, שאנשים צריכים לעשות את מה שהם צריכים לעשות בעולם הזה ואם אתה אדם שיש בך משהו שמחכה לצאת לעולם אבל עדיין לא הצליח להשתחל החוצה, אם אתה אדם עם רעיון שהגיע זמנו ומחכה לדחיפה קלה, אם אתה אדם שצריך רק מישהו שיקשיב טיפה ויחשוב אתך ביחד ולו לכמה רגעים- אבל עם אדם שיודע להקשיב ויודע לשאול את השאלות....
אז יכול להיות שאני האדם בשבילך ואתה האדם בשבילי!

אני מזמין אותך היום לשלוח לי מייל או מסרון ונמצא לנו את ה 20-30 דקות לך וליזם שבך שמחכה בדיוק לשיחה הקצרה הזו על מנת להזיז את הרגליים קדימה...
הצעה כזאת לא מקבלים כל יום, נכון?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה